سایین شهد

قوانین و مقررات سایین شهد

تایید و پرداخت فاكتور توسط خریدار به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت سایین شهد می‌باشد، سایین شهد موظف است کالایی مطابق با مشخصات فنی درج شده در سایت که خریدار آن را انتخاب کرده و سفارش داده است را برای او ارسال کند و پس از ثبت سفارش، به هیچ وجه امکان تغییر روش ارسال و آدرس حمل وجود نخواهد داشت.

قیمت تمامی كالاها در سایت مشخص است و هیچ هزینه‌ای بجز هزینه بسته بندی و حمل (در مواقعی که سایین شهد ارسال رایگان ندارد) به آن اضافه نخواهد شد.

تایید و پردازش سفارشات در روزهای کاری انجام می‌شود و پردازش سفارش‌ها در تعطیلات رسمی امکان‌پذیر نیست.

در صورت پرداخت بوسیله كارت و یا واریز به حساب، باید شماره فیش بانكی و یا چهار رقم آخر کارت بانکی به همراه نام صاحب حساب و زمان دقیق پرداخت را به اطلاع مدیریت برساند و پس از ثبت مشخصات پرداخت، این مشخصات توسط سایین شهد كنترل شده و تایید پرداخت به اطلاع شما خواهد رسید. ضمنا مرحله تایید پرداخت برای پرداخت‌های کارت به کارت و یا واریز به حساب تنها در روزهای کاری ممکن می‌باشد.

تایید و پرداخت فاكتور توسط شما به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت سایین شهد می‌باشد.

مسئولیت تمامی كالاها در هنگام ارسال بر عهده‌ی شركت‌های حمل‌و‌نقل و یا بیمه‌كننده شركت حمل‌و‌نقل می‌باشد و تمامی کالاهای گران قیمت بیمه‌ی حمل می‌گردند. سایین شهد نیز پیگیر درخواست‌های مشتری از شرکت حمل‌کننده خواهد بود.

در هنگام دریافت سفارش خریدار موظف به کنترل بسته‌بندی سفارش می‌باشد تا در صورتیکه نقصی در بسته و یا محتوای آن در اثر حمل پیش آمده باشد آن را در حضور مامور شرکت حمل و نقل به‌صورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نماید و مراتب حداکثر ظرف 24 ساعت به سایین شهد اطلاع داده شود تا سایین شهد بتواند پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

خریدار موظف است فورا پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع اشکال، شرح اشکال را به سایین شهد اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری سایین شهد مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

خریدار موظف است در هنگام دریافت سفارش کاملا آن را از نظر مشخصات کالا بررسی کرده تا در صورتیکه مشخصات کالا مغایرتی با مشخصات ثبت شده در سایت سایین شهد داشته باشد آن را به سایین شهد اعلام نماید، در صورت تاخیر در اعلام مغایرت مشخصات سایین شهد مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

کالایی که دارای اشکال فنی می‌باشد پس از برگشت به سایین شهد مورد بررسی قرار می‌گیرد و درصورت تایید اشکال فنی توسط کارشناسان سایین شهد کالای جایگزین برای خریدار ارسال شده و یا وجه آن ظرف یک روز کاری به حساب خریدار عودت داده می شود.

در صورتیكه كالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد و توسط افرادی غیر از كارشناسان سایین شهد بررسی و یا تعمیر شود، سایین شهد مسئولیت آن را بر عهده نخواهد گرفت.

در صورت انصراف از خرید در شرایطی که کالا کاملا پلمپ باشد و مورد استفاده قرار نگرفته باشد خریدار می‌تواند آن را تا یک روز کاری پس از دریافت کالا به آدرس سایین شهد عودت داده و وجه آن‌را پس از کسر هزینه ارسال دریافت نماید. ضمنا هزینه عودت کالا به سایین شهد در صورت انصراف خریدار از خرید بر عهده خریدار می‌باشد.

در صورت وجود اشکال و یا انصراف خریدار برای عودت کالا خریدار موظف است کالا را همراه با همه لوازم به درستی بسته‌بندی کرده و آن را بیمه حمل نموده و به آدرس سایین شهد ارسال نماید؛ در صورت آسیب رسیدن به کالا در حین حمل در صورتیکه کالا بیمه نشده باشد و به درستی بسته بندی نشده باشد مسئولیت آن بر عهده خریدار است.

امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و سایین شهد از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.

در صورت لغو سفارش، سایین شهد 48 ساعت کاری مهلت دارد تا وجه را عودت دهد. وجه فقط به همان حسابی که پرداخت از آن انجام شده است، عودت داده می‌شود. ارائه شماره شبا از سوی کاربر برای عودت وجه الزامی است.
خرید آنلاین از سایین شهد تنها از طریق سایت www.sayinshahd.ir امکان پذیر است. فعالیت سایین شهد در اینستاگرام تنها با اکانت sayinshahd.ir@ می‌باشد. همچنین سایین شهد در تلگرام و واتساپ نیز فعالیت دارد. لطفا سایین شهد را تنها از حساب های رسمی دنبال کنید و مراقب سودجویان باشید. هرگونه سواستفاده از نام و برند سایین شهد پیگرد قانونی خواهد داشت.

درباره فروشگاه سایین شهد

فروشگاه سایین شهد با سرعت و قدرت در حال تبدیل شدن به بزرگترین و حرفه ای ترین پلتفرم عرضه دارو و لوازم زنبورداری است،این فروشگاه اینترنتی همچنین عسل و فراورده های طبیعی و باکیفیت زنبورعسل را نیز عرضه می نماید.

سایین شهد در تلاش از با ارائه دارو و لوازم زنبورداری ایرانی و خارجی با حداقل قیمت و حداکثر کیفیت گامی بزرگ در سهولت دسترسی زنبورداران کشور به این اقلام برداشته و دغدغه تامین مواد اولیه و ابزارآلات باکیفیت را برای زنبورداران گرامی حل نماید، بی شک در این راه به کمک خداوند و همراهی شما زنبورداران عزیز نیاز داریم.

استفاده از مطالب سایین شهد برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام و لینک به منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت به فروشگاه سایین شهد تعلق دارد. Copyright © 2019 – 2022   –   طراحی با ❤️ توسط ژانوس

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.